Powered By Blogger

duminică, 26 februarie 2017

Dovleacul in alimentatia bebelusului

Printre alimentele introduse la inceputul diversificarii in cazul bebelusului meu s-a numarat si dovleacul.Dovleacul este o sursa excelenta de vitamina A care ajuta la mentinerea sanatatii pielii,a parului a dintilor,stimuleaza sistemul imunitar,intareste oasele si stimuleaza cresterea,amelioreaza astmul bronsic si multe altele.
Alege un dovleac care este greu atunci cand il tii in mana,coajea sa fie tare fara pete sau lovituri .Se poate gati atat copt cat si fier.
Eu cand i-am dat prima data bebelusului l-am fiet,fiint printe primele alimente pe care le-am introdus nu aveam cu ce sa fac piureul mai lichid.
Reteta dovleac fiert : o felie dovleac,se spala bine,se curata de coaja si seminte ,se taie cuburi si se pune la fiert.Se fierbe pana se inmoaie.I-am dat bebelusului 2-3 lingurite timp de 2 zile.
Urmatoarea data cand i-am pregatit dovleac bebelusului l-am copt.
Reteta dovleac copt:
o felie dovleac,se curata de seminte,se spala bine si se baga la  cuptor pana devine moale si se poate pasa usor.
Mai tarziu dupa ce bebe gusta rad pe rand din toate alimentele specifice varstei dovleacul se pate combina cu mere,  banane, piersici, avocado,iaurt,cereale,morcov,telina s.a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu